Βάλε στόχο το φεγγάρι...ακόμα κι αν αποτύχεις, θα έχεις βρεθεί ανάμεσα στ’ αστέρια!

1/12/10

Η χρονοτράπεζα

Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των 86.400 €.
Αυτή η περίεργη τράπεζα, λειτουργεί με τον εξής τρόπο:

Δεν μεταφέρει τα λεφτά σου από τη μία μέρα στην άλλη, κάθε βράδυ σβήνει από το λογαριασμό αυτά που δεν έχεις ξοδέψει.
Αυτή η πίστωση κάποτε απότομα θα σταματήσει.Τι θα έκανες;
Φαντάζομαι ότι θα έπαιρνες κάθε μέρα τα λεφτά που δεν ξόδεψες. Έτσι;
Λοιπόν, ο καθένας από εμάς έχει καταθέσεις σε αυτήν την καταπληκτική Τράπεζα που το όνομά της είναι ΧΡΟΝΟΣ.
Κάθε μέρα, αυτή η τράπεζα καταθέτει στον προσωπικό μας λογαριασμό 86.400 δευτερόλεπτα.
Κάθε βράδυ αυτή η τράπεζα διαγράφει από τον λογαριασμό μας όλα τα δευτερόλεπτα που δεν τα χρησιμοποιήσαμε με θετικό τρόπο και θεωρεί χαμένη οποιαδήποτε ποσότητα του χρόνου την οποία δεν έχουμε επενδύσει σε κάτι ωφέλιμο.
Αυτή η τράπεζα δεν μεταφέρει λογαριασμούς από τη μια ημέρα στην άλλη.
Κάθε μέρα σου ανοίγει καινούργιο λογαριασμό.
Κάθε βράδυ σβήνει τις καταθέσεις της ημέρας.
Αν δεν χρησιμοποιείς την κατάθεσή σου κατά τη διάρκεια της ημέρας, εσύ είσαι αυτός που χάνει. Δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω.
Δεν υπάρχουν χρωστούμενα για την αυριανή ημέρα.
Πρέπει να ζεις το σήμερα με την σημερινή κατάθεση.
Αν αποτύχεις να χρησιμοποιήσεις την πίστωση της ημέρας, αυτό θα είναι χάσιμο δικό σου.
Αυτό στο λέει ξεκάθαρα και στον Πίνακα Ανακοινώσεων η ΧρονοΤράπεζα που γράφει:



«Χάθηκε Μια Ωρα Χρυσή,
δεμένη με Εξήντα Διαμαντένια Λεπτά.
Δεν προσφέρεται αμοιβή,

γιατί είναι ΧΑΜΕΝΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!»

2 σχόλια:

mybellavista είπε...

Καλησπέρα, όμορφος ο χώρος σου εδώ, με πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Έχω μόνο να σου κάνω μια παρατήρηση. Αν και με τιμάει το γεγονός πως έχεις πάρει πάρα πολλά κείμενα από το blog μου, παρατηρώ πως έχεις "παραλείψει" να το αναφέρεις. Το αναφέρεις μόνο σε κάποια, οι λόγοι ευγένειας στο Διαδίκτυο επιβάλλουν να αναφέρεται ΠΑΝΤΑ η πηγή. Στα κείμενα που έχεις αναδημοσιεύσει από το blog μου υπάρχουν και δικές μου σκέψεις, σε κάθε άρθρο μου προσθέτω πάντα κάτι. Γι' αυτό θα σε παρακαλούσα να κάνεις τις ανάλογες διορθώσεις. Σ' ευχαριστώ

Unknown είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ,

ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ.
ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ POST ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟ BLOG ΣΟΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΑΝΕΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ... ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΩΝ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ COMMENT EINAI AΠΟ: http://antikleidi.wordpress.com/2011/12/08/timebank/
ΑΝ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΨΕΙΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ Η ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΗΝ ΠΗΓΗ... ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ