Βάλε στόχο το φεγγάρι...ακόμα κι αν αποτύχεις, θα έχεις βρεθεί ανάμεσα στ’ αστέρια!

25/12/13

Η δίαιτα των Χριστουγέννων (αποτελέσματα)

Πριν από περίπου 4 μήνες έγραψα αυτό το άρθρο:
 http://baroqueen.blogspot.gr/2013/09/blog-post_14.html
το οποίο εμπνεύστηκα από μια συζήτηση μεταξύ σοβαρού και αστείου με τις φίλες μου. Προς έκπληξη μου, αυτό το άρθρο έμελλε όντως να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στους μήνες που ακολούθησαν.
Δεν ξέρω για εσάς (θέλω να μάθω) αλλά είχε υπέροχες και ευεργετικές συνέπειες στη ζωή μου!
Για αρχή,  ξεκαθαρίστηκε το τοπίο με τους ανθρώπους  που πλέον δεν ταίριαζαν με την ενεργειακή συχνότητά μου. Αυτό είχε ως συνέπεια να φύγει ένα αρνητικό βάρος από πάνω μου και να νιώσω χαρά και ευγνωμοσύνη!
Στη συνέχεια, ο χρόνος  που αναλωνόταν στα λανθασμένα άτομα αφιερωνόταν στα πλέον κατάλληλα, με αποτέλεσμα να βελτιωθούν και να συσφίξουν οι όποιες σχέσεις μας.
Η εξωτερίκευση των συναισθημάτων είτε αρνητικών είτε θετικών ,πρόσθεσε ειλικρίνεια και αλήθεια στις διαπροσωπικές σχέσεις μου.
Χωρίς να το επιδιώξω, βρήκα μια δουλειά, η οποία με φέρνει σε επαφή με πολλούς ανθρώπους και μου δίνει τη δυνατότητα να τους παρατηρώ και να χαμογελώ ακόμα πιο πολύ και επίσης, έχασα 4 κιλά χωρίς να μπω στη διαδικασία της κοινής δίαιτας!
Είμαι σε θέση να σας ανακοινώσω ότι αγάπησα ακόμα πιο πολύ τον εαυτό μου. Εκτίμησα αυτό που είμαι και συγχώρεσα τόσο εμένα όσο και τους ανθρώπους που με πλήγωσαν.
Όλα τα υπέροχα πράγματα είναι δυνατά να συμβούν αρκεί να το πιστέψουμε και να δώσουμε στον εαυτό μας το καλύτερο που του αξίζει!
Είπαμε, ό,τι εκπέμπεις...ελκύεις!
Σας χαιρετώ! 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι για σένα Αριάδνη. Σου εύχομαι καλή χρονιά και συνέχισε να μας δίνεις δύναμη και αισιοδοξία μέσα απο το blog σου...

Κώστας Κατερίνη

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Πανέμορφο το ιστολόγιό σας. Συγχαρητήρια.
Η Παναγιά μαζί σας.