Βάλε στόχο το φεγγάρι...ακόμα κι αν αποτύχεις, θα έχεις βρεθεί ανάμεσα στ’ αστέρια!

25/9/10

Οδηγός προς το ουσιαστικό...

1.ΟΡΘΗ ΓΝΩΣΗ για να μου δώσει τα απαραίτητα εργαλεία για το ταξίδι.
2.ΣΟΦΙΑ για να χρησιμοποιώ τη συσσωρευμένη γνώση του παρελθόντος με τρόπο που θα με βοηθήσει καλύτερα να ανακαλύψω την παρουσία μου, το "τώρα".
3.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ για αν δέχομαι τους άλλους που έχουν ίσως διαφορετικό τρόπο από το δικό μου με λεπτότητα και κατανόηση, καθώς προχωράω μαζί τους , ανάμεσά τους ή γύρω τους στο δρόμο της ζωής μου.
4.ΑΡΜΟΝΙΑ για να μπορώ να δέχομαι τη φυσική ροή της ζωής
5.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ για να συνειδητοποιώ και να αναγνωρίζω νέες λύσεις και άγνωστα μονοπάτια στο δρόμο μου.
6.ΔΥΝΑΜΗ για να αντισταθώ στο φόβο και να προχωρήσω μπροστά, παρά την αβεβαιότητα, χωρίς εγγυήσεις ή πληρωμή.
7.ΓΑΛΗΝΗ για να στέκομαι γερά στα πόδια μου.
8.ΧΑΡΑ για να είμαι πάντα γεμάτη γέλια, τραγούδια και χορούς.
9.ΑΓΑΠΗ ο σίγουρος οδηγός προς το υψηλότερο επίπεδο συνειδητότητας που είναι ικανός να φτάσει ο άνθρωπος
10.ΕΝΟΤΗΤΑ και αυτό με ξαναφέρνει εκεί από όπου ξεκίνησα – τη θέση όπου είμαι ένα με τον εαυτό μου και με όλα τα πράγματα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

oraies sumvoules!!! :)