Βάλε στόχο το φεγγάρι...ακόμα κι αν αποτύχεις, θα έχεις βρεθεί ανάμεσα στ’ αστέρια!

22/4/11

"Ο μικρός πρίγκηπας"

Γεια σου, είπε η αλεπού. Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό:
“MONO ME ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.”
- Ότι είναι σημαντικό δεν το βλέπουν τα μάτια, είπε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται.
- Είναι ο χρόνος που έχεις χάσει για το τριαντάφυλλό σου και που το κάνει τόσο σημαντικό.
- Είναι ο χρόνος που έχω χάσει για το τριαντάφυλλό μου… έκανε ο μικρός πρίγκιπας, για να το θυμάται.
- Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτή την αλήθεια, είπε η αλεπού. Όμως εσύ δεν πρέπει να την ξεχάσεις.
Να γίνεις υπεύθυνος για πάντα εκείνου που έχεις εξημερώσει. Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό σου…
- Είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου… επανέλαβε ο μικρός πρίγκιπας, για να μην το ξεχάσει.
απόσπασμα από το βιβλίο: "Ο Μικρός Πρίγκιπας"- Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: